Mükemmel Satış ve Pazarlama CV’si Nasıl Hazırlanır? Örneklerimizi ve İpuçlarımızı İnceleyin

Pek çok pazarlamacı ürünlerini başarıyla tanıtıp, promosyon hedeflerine ulaşsa da etkileyici bir pazarlama satış pazarlama CV'si oluşturma konusunda zorluk çekmektedirler. Bu nedenle de başarıyla tamamlayabilecekleri iş fırsatlarını kaçırabilmektedirler. CV sizin kendinizi işverene tanıtmanızı sağlar. Eğer kendinizi başarılı bir şekilde işverene tanıtamazsanız yetenekleriniz gölgede kalacaktır. Bu nedenle, profesyonelce hazırlanmış bir CV şablonu kullandığınızdan emin olun. Özgeçmişinizi mükemmelleştirmek ve diğer adayların arasında ön plana çıkarmak için size sunacağımız pazarlama CV'si hazırlama püf noktalarını okumaya devam edin.

Hemen CV’nizi oluşturun

CV Yazma Süreci: Nereden başlamalısınız?

Günümüzde pazarlama sektöründe pazarlamacılar aynı müşterileri kazanmak için sürekli olarak rekabet halindedirler. Bu nedenle, müşteri kazanabileceğinizi kanıtlamanız gerekir. Özgeçmişinizin dikkat çekmesi için hedef kitlenizi bilmeniz gerekmektedir. Bu durumda, hangi şirketler iş sunuyor? Hangi teknikleri kullanıyorlar? Şirketin daha karlı sonuçlar elde etmesi için siz ne sunabilirsiniz gibi sorulara net cevaplar vermeniz gerekir.

İşe alım şirketinin neye ihtiyacı olduğunu öğrendikten sonra özgeçmişinizi bu gereksinimler çerçevesinde uyarlayarak özelleştirmeniz gerekir. Sektördeki güçlü noktalarınızı vurgulamalısınız. İnternet üzerinden pazarlama konusunda mı yoksa internet dışı pazarlama konusunda mı iyisiniz? Güçlü noktalarınızı sunarken, istediğiniz iş pozisyonu ile ilgili olduğundan emin olun.

Bütün bu nedenlerden dolayı öncelikle kendinize bir Ana CV hazırlama  ile işe başlayın. Ana CV’niz o güne değin edindiğiniz tüm deneyim ve nitelikleri kapsamalıdır. Ardından Ana CV’nizi başvurduğunuz posizyonun gerekliliklerine göre özelleştirebilirsiniz. Satış pazarlama CV örnekleri için yazımızı okumaya devam edin.

Satış Pazarlama CV Örneği

Aşağıdaki Satış danışmanı CV örneği CVMaker sitemizdeki Stanford şablonu kullanılarak profesyonel ve etkili bir biçimde hazırlanmıştır. Osman, dijital pazarlama alanında hem satış hemde operasyon konusundaki tecrübesini çok güzel açıklayarak, iş için çok iyi bir aday olduğunu kanıtlamıştır.

AD_4nXfCiy-fA223CCUqc2_DbPhweCE-govZKXb4vw-IVLKkwQ6i-lSODB5Ei0H6nuBnbPIgmivj4rsdrvoJJBzCgNc5fik2QbfXaSjo8x_Q2WZQ6S0SJ9U0ws8hzRPbA75ReEFUGDH93Hsp7Xkc3lOSwcmILq-Q?key=2KJ2K2wssOaGnABf7XJtGQ

Daha fazla satış danışmanı CV örnekleri için sitemizi ziyaret etmeyi unutmayın.

Örnek Genel Satış Pazarlama İşleri

Dijital pazarlama çok sayıda iş seçeneğine sahip olan geniş bir kariyer alanıdır. Bu alandaki işler genellikle değişen rollere sahiptir ve özgün becerilere ve sektöre özgü bilgilere sahip olmanızı gerektir. İşte pazarlama sektöründeki mevcut birkaç işi ele alalım:

  • Pazarlama Uzmanlığı: Görevleri iş büyümesini destekleyecek tanıtım kampanyalarını oluşturmaktır. Pazar araştırması yoluyla mevcut pazar eğilimlerini ve talep edilen ürün türlerini belirlerler. Piyasa analizi yaptıktan sonra elde ettikleri bulguları uygulama aşaması için üst yönetime sunarlar. Pazarlama CV örnekleri için sitemize göz atabilirsiniz.
  • Sosyal Medya Uzman: Sosyal medya yöneticisi, sosyal medya ve çevrimiçi pazarlama kampanyaları aracılığıyla bir şirketin marka bilinirliğini geliştirir. Satışları artırmak için bir kuruluşun sosyal medya sayfalarını sunulan hizmet/ürünle ilgili içerik ve düzenli yayınlarla güncellerler. Medya eğilimlerini yakından izleyerek, tanıtım hedeflerine ulaşmak için bir şirketin sosyal medyada başarılı olmasını sağlarlar.
  • SEO Uzmanı: Bir arama motoru optimizasyonu uzmanı, şirketin web sitesinin dijital ortamda görünürlüğünü arttırır ve siteye sürekli olarak trafik akışı oluşturarak sitenin arama motorlarında üst sıralarda yer almasını sağlar. SEO uzmanları anahtar kelimelerle site optimizasyonu sağlama, site hızını arttırma ve mobil optimizasyon gibi SEO taktiklerini kullanırlar. Web sitenin optimizasyonu aynı zamanda sayfa başlıkları, başlık etiketleri, meta etiketleri ve bağlantı oluşturmayı içeren sayfa içi SEO taktiklerini de içermektedir. SEO uzmanları bu taktiklerle sitenin performansını analiz ederek, daha iyi sonuç elde etmek için başka taktikler de kullanabilirler.
  • İçerik Uzmanı: Bir içerik uzmanı web sitesinin arama motorundaki görünürlüğünü arttırmak için içerikler oluşturur. İçerik yazarları ayrıca blog yazıları, satış için metinler hazırlama, e-mail içerikleri oluşturma ve gazete metinlerini yazma gibi hizmet verdikleri şirketin web sitesi için içerik hazırlama faaliyetlerini yönetirler. Ayrıca, içerik yazarları web sitesini ziyaret eden ve web sitesi üzerinden alışveriş yapan müşteri sayısını arttırmak için web sitesiyle ilgili içeriklerin yayınlanmasını sağlarlar.
  • Üretim Müdürü: Üretim müdürü ya da ürün yöneticisi, ürün geliştirmenin denetlenmesinden ve tüketicilerin ihtiyaçlarının sağlanmasından sorumludur. Çoğu uzman müşterilerle etkileşime geçerek endüstri araştırması yapar ve buna göre ürün fikirlerini ileri sürerler. Şirketin kar marjını arttırırken; alıcıların ihtiyaçlarını karşılayan ürünleri ortaya koyarlar. Bir üretim yöneticisinin işi aynı zamanda üretim sürecinin tamamlanmasına kadar sürecin izlenmesi ve üretim maliyetinin bütçeyi aşmamasını sağlamayı da içermektedir.
  • Pazarlama Analisti: Promosyon kampanyalarının etkisini gidişatı inceleyerek ve değerlendirerek yöneten kişidir. Pazarlama analistlerinin işi veri toplama ve şirketin kar marjını arttıracak daha iyi dijital pazarlama planları oluşturmayı içermektedir.

Hemen CV’nizi oluşturun

Satış Pazarlama CV’sinde Neler Yer Almalı?

iç mimar Beceriler

Başarılı bir satış danışmanı CV yazmak, alanın rekabetçi doğası nedeniyle zaman ve çaba gerektirir. Bu nedenle, zamanınızı akıllıca planlamak ve yazmaya başlamadan önce hedef bir iş seçmek çok önemlidir. CV'nizi işe özgü hale getirerek, rol hakkında kapsamlı bir araştırma yaptığınızı gösterebilir ve genel bir CV gönderen ortalama bir adaydan daha üst sıralarda yer almanızı sağlayabilirsiniz.

İyi bir Satış Pazarlama CV’si hazırladığınızdan emin olmak için aşağıdaki bölümleri ekleyin:

  1. Kişisel Bilgiler:Özgeçmişinizin en üst kısmına tam adınız, uyruğunuz, yaşadığınız adres, e-posta adresiniz ve telefon numaranızı yazın. Bu bilgiler potansiyel işverenlerin görüşmeye çağırabilmesi için size ulaşmasını kolaylaştıracaktır.
  2. CV Önyazısı: İletişim bilgilerinizin hemen altında, işle ilgili niteliklerinizi ve deneyimlerinizi vurgulayan bir iki cümlelik özet kısmına ihtiyacınız vardır. Profesyonel profiliniz, işverenin sizi neden iş için uygun bir aday olarak düşünmesi gerektiğini ortaya koyar.
  3. Eğitim Geçmişi: En son mezun olduğunuz okuldan başlayıp geriye doğru sıralayarak eğitim geçmişinizi oluşturun. Dijital pazarlama rekabetçi bir sektör olduğundan katıldığınız mesleki gelişim kursları veya konferanslar diğer adayların önüne geçmenizde size yardımcı olabilir. Ayrıca katıldığınız ekstra etkinlikler de başarıya olan tutkunuzu ve bağlılığınızı gösterir.
  4. İş Deneyimi: İş geçmişinizi oluştururken deneyimlerinizi sadece listelemekten kaçının. Bunun yerine önemli başarılarınızdan ve ilgili istatistiklerden bahsederek nasıl bir fark yarattığınızı gösterin. Alandaki bilgilerinizi vurgulamak için başvurduğunuz sektördeki terimleri de kullanarak iş geçmişinizi oluşturun.
  5. Beceriler: İstediğiniz işle bağdaşan hangi mesleki teknik ve kişisel becerilere sahipsiniz? Deneyiminiz olmasa bile, gönüllü katıldığınız etkinlikler ve üniversitede edindiğiniz becerileri CV'nize ekleyin. Aradığınız işle ilgili özel pazarlama becerilerinize ve kişisel niteliklerinize de CV'nizde yer verin.
  6. Kişisel İlgi Alanları: CV'nizde hobilerinizden ve tutkularınızdan bahsettiğiniz bir alan oluşturabilirsiniz. Bu alan tamamen isteğe bağlı bir bölüm olup işvereninizde çok yönlü bir aday olduğunuz izlenimi oluşturacaktır. Ancak bu bölümü oluştururken işvereninizin hoşuna gideceği düşüncesiyle doğru olmayan hobilere ve ilgi alanlarına yer vermeyin. Sadece gerçekten ilgilendiğiniz alanlardan ve hobilerden bahsedin.

Bir Pazarlamacının CV’de Bahsetmesi Gereken Diğer Önemli Bilgiler Nelerdir?

İddialarınızı destekleyecek bir şey yoksa bu durumda pazarlama yetenekleriniz başvurunuzu kuvvetlendiremeyebilir. Bu nedenle, çalışmalarınıza bir bağlantı eklemeniz gerekecektir. Bu bağlantılar bir çevrimiçi pazarlama portföyü, LinkedIn profili, kişisel blog veya profesyonel sosyal medya sayfaları gibi bağlantılar olabilir. Böylelikle işvereninizin yeteneklerinize ve başarılarınıza hızlıca göz gezdirebilir.

Daha önce de bahsettiğimiz gibi, bir pazarlamacı işine başvurmak becerilerinizi adeta işvereninize pazarlamanızı gerektirir. Kendinizi ve becerilerinizi ne kadar iyi tanıtırsanız o kadar başarılı olursunuz. İletişim yeteneğinizi geliştirmek, diğer başvuru sahiplerinden daha üstün bir konumda olmanızı sağlayacaktır.

Satış Pazarlama CV’si İçin Profil Özeti

Kişisel profil olarak da bilinen profil özeti, mesleki geçmişinizi, niteliklerinizi, kariyer hedeflerinizi ve istediğiniz işe ve sektöre göre uyarlanmış temel sosyal becerilerinizi özetleyen kısa bir metindir. İlk olarak, özetinizin temelini Ana CV’nize yazın ve ardından iş arama sürecinde karşılaştığınız her benzer pozisyon için bunu değiştirin. İşverenlerinizi etkilemek, onlara kişiliğiniz ve güçlü yönleriniz hakkında hızlı bir genel bakış sunmak için açık, özlü ve pozisyonla ilgili bir profil özeti oluşturmak için zaman ayırın.

Satış Pazarlama CV’si İçin Profil Özeti Örneği

‘’Pazar araştırması analiziyle ilgilenen analitik ve veri odaklı bir yeni mezunum. Ekonometri ve işletme pazarlaması bölümlerinden stratejik pazar planlaması, iş stratejileri geliştirme ve orijinal pazarlama planları oluşturma konularında ilgili becerilerim bulunmaktadır. Pazar ve rekabet koşullarını değerlendirmekle ilgileniyorum. İletişim ve işletme yönetiminde olağanüstü becerilerim bulunuyor. Büyüyen bir kuruluşta satış artışını sağlamaya ve hizmet ve çalışma ortamını iyileştirmek için verimli pazarlama stratejileri oluşturmaya yardımcı olmaya kararlıyım.’’

Satış Pazarlama CV’sine Eklenecek Beceriler

Beceriler özgeçmişinizin temel bir parçasıdır; doğal yeteneklerinizi ve kişisel niteliklerinizi en iyi şekilde tanımlarlar. Fikirler, teoriler veya düşüncelerin aksine, bir şey üzerinde yeteneğiniz veya ustalığınız olduğunu kanıtlarlar. İki ana beceri türü bulunmaktadır: Sosyal beceriler ve teknik beceriler.

Bir pazarlamacı olarak sektör bazlı yeteneklere sahip olmanız gerekir. Ayrıca iş başvurusunda bulunduğunuz şirket tarama yazılımları kullanıyorsa, CV'nizin taramadan geçmesi için bazı anahtar sözcüklere sahip olması gerekir. İşte CV'nize ekleyebileceğiniz beceriler:

Spesifik Promosyon Tekniklerinde Yeterlilik Ürün tanıtımı geniş bir alan olup uzmanlık alanınıza göre, potansiyel müşteri kitlesi oluşturma, video düzenleme, içerik oluşturma, web tasarımı, mobil optimizasyon, PPC gibi spesifik becerilerinizi belirtin. Eğer SEO uzmanı olarak işe başvuracaksanız anahtar kelime araştırması ve içerik oluşturma listenizin en üstünde yer almalıdır.

Yazılım Bilgileri Tanıtım kampanyaları görevlerin yerine getirilmesi için araçların kullanılmasını gerektirmektedir. Örneğin, Microsoft Office, Photoshop, e-posta otomasyonu, video düzenleme araçları ve tasarlama araçları gibi konusunda uzman olmanız gerekir. Bu araçlara ve yazılımlara hakim olmanız size rakiplerinizin arasında avantaj sağlayacaktır.

Programlama Dilleri Pazarlama işinizde size yardımcı olacak bildiğiniz kodlama dillerini CV'nizde listeleyin. Geçmişte kullandığınız içerik yönetim sistemlerini CV'nizde göstermeniz bile diğer adayların önüne geçmenizde size yardımcı olacaktır.

Ayrıca aşağıda iki ayrı beceri grubu için listelenmiş nitelikler de size ilham olabilir:

Sosyal beceriler:

  • İletişim
  • Liderlik
  • Bilgi merkezlilik
  • Organizasyon
  • Yaratıcılık

Teknik beceriler:

  • Web tasarım
  • SEO
  • Metin yazarlığı
  • Sosyal Medya
  • Semrush
  • MailChimp

Satış Pazarlama CV’sinde Hangi Kişisel Özellikler Aranmaktadır?

  • Etkili İletişimci: Pazarlamada pazarlamacının mükemmel iletişim yeteneğine sahip olması hayati önem taşımaktadır. Mesajınızı hedef kitleye göre uyarlama konusunda uzman olmanız gerekir
  • Problem Çözücü: Şirkete yeni potansiyel satışlar getirmek zor olabileceğinden bazen yeni satışlar için gerçekleştirilen kampanyalarda bazı sorunlar meydana gelebilir. İşverenler bu nedenle, kendi ayakları üzerinde duran, pratik düşünen ve çözümler bulan bir çalışan ararlar
  • Yaratıcılık: Müşterilerin alım yapmasını sağlayarak satış teşviki oluşturmak için kampanyalar hazırlamanız gerekir. Etkili ve profesyonel kampanyalar içinse yenilikçi olmanız gerekir
  • Kişilerarası Beceriler: Çoğu promosyon çalışması takım çalışması ile yapılmaktadır. Bu nedenle, işe kabul edilmek istiyorsanız başkalarıyla iyi çalışabilmeniz gereklidir

Satış Pazarlama CV’sinde İş Deneyimi

İş deneyimi, becerilere benzer şekilde, iyi bir CV'yi oluşturan bir diğer temel unsurdur. İster yılların deneyimine sahip bir uzman olun ister kariyerinize yeni başlıyor olun, iş geçmişinizi açık ve öz bir şekilde sunmanız çok önemlidir. Çok az deneyiminiz varsa veya hiç deneyiminiz yoksa, CV'nizi güçlendirmek için stajlarınızı listeleyin. Bu deneyimler hırs, adanmışlık ve güçlü bir iş ahlakı sergiler. Zorlukları üstlenmeye ve eğitiminizin yanı sıra veya boş zamanlarınızda ekstra iş deneyimi kazanmaya istekli olduğunuzu gösterin. Geçmişteki her pozisyonun şirketin ihtiyaçlarıyla uyumlu olduğundan emin olun; ilgili değilse CV'nizden çıkarın.

Satış Pazarlama CV’si İçin İş Deneyimi Örneği

‘’Satış Pazarlama Uzmanı, ABC Ajans, İstanbul, 2019 - 2024

Ortaya çıkan trendleri ve fırsatları belirlemek için pazar araştırması ve rakip analizi yaptım. Sosyal medya kampanyalarının oluşturulmasını ve yürütülmesini sağlayarak çevrimiçi etkileşimde %20'lik bir artışa katkıda bulundum. Etkileyici pazarlama materyalleri üretmek için içerik ekibine liderlik ettim.

  • Tıklama oranlarında %15 artış sağlayan bir e-posta pazarlama stratejisi uyguladı.
  • Bir müşteri geri bildirim anketine öncülük ederek genel müşteri memnuniyetinde %25'lik bir iyileşme sağladım.
  • Şirketin Instagram varlığını yönetti ve büyüttü, staj döneminde takipçi sayısında %30 artış sağladım.

Satış Pazarlama CV’sinde Ek İş Deneyimi Bölümü

İş deneyimlerinizin başvurduğunuz pozisyonun gerekliliklerine uygun etmeniz genel bir kuraldır. Fakat bazı durumlarda pozisyonla ilgisi olmayan iş deneyimlerinizi, örneğin gönüllü çalışmalarınızı ya da farklı bir daldaki deneyimlerinizi yeteneklerinizi sergilemek için girmek isteyebilirsiniz. Eğer CV’nizi fazla uzatmayacağına inanıyorsanız, bu tür deneyimlerinizi ayrı bir başlık altında Ek İş deneyimi olarak girebilirsiniz.

Perakende satış CV’si için hazırladığımız bu yazı da ilginizi çekebilir.

Satış Pazarlama CV’sinde Eğitim Bölümü

CV ipuçları eğitimi

Eğitim bölümü, işverenlerin belirli bir iş için niteliklerinizi ve yetkinliklerinizi daha iyi anlamalarına yardımcı olduğu için pazarlama açısından hayati önem taşır. Lise, yüksek öğrenim, mesleki kurslar ve çıraklık eğitiminizden kısaca bahsedebilirsiniz. Pazarlama rekabetçi bir kariyer olduğundan, mesleki gelişim kurslarını veya akademik başarıları yazmak sizi öne çıkarabilir. Eğitim bilgilerinizi eklerken okuduğunuz kurumun adını, bölümünüzü, bulunduğu bölgeyi ve eğitim aldığınız yılları ekleyin. Okul ve kurum isimlerinde kısaltma kullanmamaya dikkat edin.

Hemen CV’nizi oluşturun

CV’niz İçin En İyi Şablonu Seçin

CV şablonu, CV'nizi hazırlamak için bir çerçeve görevi gören önceden tasarlanmış bir düzendir. Kişisel bilgiler, iş deneyimi, eğitim, beceriler ve daha fazlası için bölümler içerir. İyi tasarlanmış bir şablon kullanmak, CV oluşturma sürecini kolaylaştırır ve gösterişli ve profesyonel bir görünüm sağlar.

Profesyonel bir CV şablonu, bilgilerinizi etkili bir şekilde düzenlemenize yardımcı olarak potansiyel işverenlerin niteliklerinizi hızlı bir şekilde kavramasını sağlar ve sizi daha çekici bir aday haline getirir. Doğru CV şablonunu seçerken sektörünüzü analiz ederek CV’nize eklemek istediğiniz içerik miktarını gözden geçirin. Öne çıkarmak istediğiniz niteliklerinizi vurgulayan bir şablon seçin.

Özgeçmişiniz okunması kolay ve görsel olarak çekici olmalıdır. Net başlıklara, madde işaretlerine ve yeterli beyaz alana sahip bir şablon tercih edin. Niteliklerinizi gölgeleyebilecek dikkat dağıtıcı unsurlar içeren şablonlardan kaçının. Bölümleri yeniden düzenlemenize, öğeler eklemenize veya çıkarmanıza ve biçimlendirmeyi benzersiz ihtiyaçlarınıza uyacak şekilde ayarlamanıza olanak sağlamalıdır.

Bir şablon seçerken şu ipuçlarını göz önünde bulundurmayı unutmayın:

1. Temiz ve Sade Tasarım

Profesyonel bir CV şablonu seçerken sadelik çok önemlidir. Temiz bir tasarım, gösterişli grafikler veya bunaltıcı düzenler yerine becerilerinize ve deneyimlerinize odaklanılmasını sağlar.

2. Başvuru Takip Sistemleri (ATS) ile Uyumluluk

Birçok şirket, CV'leri insan eline ulaşmadan önce taramak için Başvuru Takip Sistemlerini kullanır. Bu ilk eleme sürecini geçme olasılığını artırmak için seçtiğiniz şablonun ATS dostu olduğundan emin olun.

3. Mobil Uyumlu Düzen

Günümüzün dijital çağında birçok işveren CV'leri mobil cihazlar üzerinden inceliyor. Akıllı telefon ve tabletlerde de bilgisayarda olduğu kadar etkileyici görünen duyarlı tasarıma sahip bir şablon seçin.

4. Profesyonel Yazı Tipleri ve Biçimlendirme

Yazı tipi seçimi ve biçimlendirme, CV'nizin yarattığı genel izlenimde hayati bir rol oynar. Arial, Calibri veya Times New Roman gibi profesyonel yazı tiplerine sadık kalın ve belge boyunca tutarlı biçimlendirme kullanın.

Satış Pazarlama CV’nizi Ön Yazı İle Sunun

Önyazı ya da kapak mektubu, CV’nize ekleyeceğiniz bir mektuptur. CV’nizin etkisini artırması açısından son derece önemlidir. Eğer posta yoluya iş başvurusu yapıyorsanız ön yazınızı CV’nizle birlikte sunabilirsiniz. Eğer E-posta yoluyla başvuracaksanız o zaman postanızın ana gövdesine yazın ve CV’nizi ek olarak yerleştirin.

Ön yazı yazarken şu adımları takip edin:

1- Selamlama

2- Giriş paragrafı

3- İkinci paragraf

4- Kapanış

Selamlama kısmında iş verenin adını biliyorsanız, doğrudan ismi ile hitap ederek başlayabilirsiniz. Eğer bilmiyorsanız ‘’İnsan Kaynakları Müdürü’’ ya da ‘’ Sayın Yetkili’’ diye de yazabilirsiniz. Selamlamanın hemen ardından iş ilanını nerede gördüğünüzü ve neden başvurmaya karar verdiğinizi açıklayan giriş paragrafını ekleyin. Bu paragrafta şirketi tanıdığınızın sinyallerini vermeyi de unutmayın.

İkinci paragraf yeteneklerinizden bunların pozisyonla nasıl eşleştiğinden söz ettiğiniz yerdir. Abu kısımda ayrıca daha önceki başarılarınızdan ve deneyimlerinizden söz ederek iş vereni etkileyebilirsiniz. Kapanış paragrafı ise iş verene teşekkür ettiğiniz ve yüz yüze bir görüşmede kendinizi daha iyi ifade edebileceğiniz söylediğiniz yerdir.

Mektubunuzun üslubunun kibar ve resmi olmasına dikkat edin. Ayrıca bir ön yazı bir sayfayı geçmemeli ve yukarıdaki paragraflardan oluşmalıdır. İmla hataları ya da anlam bozuklukları olmamalıdır. Bu tür hatalar sizi dikkatsiz ve amatör göstererek profesyonelliğinize gölge düşürebilir.

Anahtar Çıkarımlar

Günümüzün en popüler mesleklerinden biri olan Satış Pazarlama pozisyonu için iş başvurusunda bulunacaksanız satış temsilcisi CV örnekleri ile hazırlanmış olan bu rehberde iyi bir CV’yi nasıl hazırlamanız gerektiği konusunda tüm bilgileri bulacaksınız. Aşağıdaki ipuçlarını göz önüne alarak ve sitemizdeki onlarca şablondan birini seçerek siz de kısa sürede profesyonel bir CV hazırlayabilirsiniz.

1. İş deneyimlerinizi yazarken başarılarınızı ölçülebilir birimlerle şfade edin. Örneğin sosyal medya etkileşimlerinde ve takipçi sayısında %50 artış sağladım.

2. CV’nizin Aday Takip Sistemi tarafından elenmemesi için iş ilanındaki aranan özellikler kısmını dikkatlice okuyarak buradaki kelimeleri anahtar kelime olarak CV’nize yerleştirin. Bunun için en uygun yer profil özeti ve beceriler bölümüdür.

3. Aldığınız eğitimin pozisyonla doğrudan ilgili olduğunu vurgulayın.

4. CV’nizi doğru formatta oluşturun. Eğer iş deneyimleriniz fazlaysa ters kronolojik formatı düşünün. Eğer iş deneyiminiz fazla değilse işlevsel formatı kullanarak becerilerinizi ön plana çıkarın.

Eğer satış pazarlama için ingilizce CV hazırlama konusunda bilgi arıyorsanız heme CVMaker sitemize göz atın. Bol şanslar!

Hemen CV’nizi oluşturun

İlgili makaleler

112,872'den fazla kullanıcı CV'lerini oluşturdu bile

CV maker ile 15 dakika içerisinde hızlı ve kolay biçimde göze çarpan ve profesyonel bir CV oluşturabilirsiniz.

CV'nizi oluşturun

İşe alınma ihtimaliniz %65 artacak